TamerHosny Fans Club

اهلا بكم فى منتديات ورابطة عشاق الفنان تامر حسنى انت الان زائر ولا تتمكن من اضافة مسهامات او مواضيع جديده او الاتطلاع على بعض المواضيع قم الان بتسجيل الدخول او التسجيل اذا كنت لا تملك عضويه فى المنتدى نتمنى لكم قضاء وقت ممتع فى المنتدى والاستمتاع به (اذا كنت تريد اضافة اى تعديلات او اضافات للمنتدى اتصل بنا عن طريق فريق ادارة المنتدى )
TamerHosny Fans Club

tamerhosny,tamerlovers,tamerhosnyfansclub

زمن الحب التيك أواى

شاطر
Tito
مشرف
مشرف

ذكر
رقم العضويه : 172
الرتبة : مش عارف
التقييمات : 7

زمن الحب التيك أواى

مُساهمة من طرف Tito في الخميس 30 يوليو - 10:21

السلام عليكم يا شباب
ايه رأيكوا فى الحب بتاع اليومين دول ......... هو الزمن اتغير ولا الناس هى اللى اتغيرت
انا كل ماشوف اتنتين بيحبوا بعض بحس ان الموضوع مش هايكمل ...... بحس انهم مش واخدين الموضوع بجد وممكن أى واحد فيهم يتخلى عن التانى فى اى وقت بسبب حاجات هايفة.... ويقولك أهى تجربه وعدت...... عشان الأخ أو الأخت كانوا بيقضوها مع بعض وخلاص
دى حاجة ......... أما الشىء اللى بيغيظنى ومخلينى مش عايز أحب ....... انى بلاحظ على البنات انهم بيدوروا على الحب وخلاص يعنى معندهاش طموح .... مش مهم بقى اللى بتحبه ده كويس ولا لأ ..هيناسبها..هيبقوا متفاهمين مع بعض ولا لأ ..... زى مايكون البنات حاسين ان عددهم كل يوم بيزيد واللي مش هتلحلقها ولد دلوقتى يبقى مش هتتجوز....
ماشى الجواز شىء جميل وكل حاجه بس أنا تعجبنى البنت اللى تختار حبيبها ...... ويكون ليها شخصيه وتكون قادرة على اتخاذ القرار المناسب ليها.......
اما الولاد ( وأنا واحد منهم ) فمش حاطين فكرة الجواز دلوقتى في دماغهم خالص ........ لأنه شايف نفسه مايقدرش يتحمل مسئولية بيت واسرة ومصاريف دلوقتى
ويمكن يروح يفهم بنت انه بيحبها وبعد اما يزهق منها يتخلى عنها بسهولة وده طبعا لأن البنت عايزه الجواز فى الاخر...............
طبعا انا مابعممش يعنى أكيد مش كل الناس كده ........ بس انا بتكلم من خلال اللى بشوفه
وعالعموم فى الأخر ( الحب ) ده اجمل شىء فى الدنيا بس لو نعمله صح ومانستعجلش عليه
والى عنده راى فى الموضوع ده سواء ولد او بنت ياريت يقوله عشان نتشاور مع بعض وكل طرف يفهم التانى عايز ايه وبيكره ايه...................... ولا ايه ؟

وفى النهاية يارب الموضوع يعجبكوا
وشكرااااااااااااااااااااااااا

---------------------------

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
walverin_x
عضو فعال
عضو فعال

ذكر
رقم العضويه : 638
الرتبة : тαмєянσšηуƒαηš¢ℓυв
Admins
التقييمات : 9

رد: زمن الحب التيك أواى

مُساهمة من طرف walverin_x في الخميس 30 يوليو - 11:50

جامد أوى الكلام دا يا تيتو بس لو تفتكر زمان كدا كان تانى تالت حب ليا تقريبآ كنا اكتر من نار على علم زى روميو وجوليت وقيس وليلى وعنتر وعبله ايه الى خلنا نسيب بعض موضوع هايف وهى الى علتو طيب أنا كان بأيدى ايه مثلآ اه كان فى اكتر من فرصه وهى حولت بس فين كرامتى معاك برضو ان مفيش كرامه فى الحب بس يا صاحبى انا فى مجتمع شرقى مينفعش يتقال عليا مش راجل والى زاد وغطى ايه ان برضو فى حجات وحجات تتعدى او تتفوت وفى برضو الى ميتسبش بس انا اعتقد ان ناو حالات الحب الحقيقية 3% بس
وكمان اخر حب ليا الى لسه انا مفركشو امبارح كان ليه برضو بسبب انها بتقولى هو انا ظلامك طيب لو انت مش هتقدر قولى كلمتين او اكتر يعنى بالكتير جمله بس يحسسوك بحجاااااااااات كتييييييييييير زى ايه ان مثلآ هى شافتلها شوفه او راى تانى انها بتستهبل ودا من بنت زيها ورأى اخر انها بتفركش بطريق شيك اقل حاجه قولتهالها انا كدا ومش هتغير عشان اى حد والى يجى عليا فى الزباله ولو روحى فيه لو ابويا أو امى
معلش طولت حبتين
ياريت تكون استفدت حاجه
موضوع جميل جدآ يا برنس التوبيكات فى المنتدى
walverin_x
Tito
مشرف
مشرف

ذكر
رقم العضويه : 172
الرتبة : مش عارف
التقييمات : 7

رد: زمن الحب التيك أواى